Monday, April 18, 2011

TELUK CEMPEDAK

teluk cempedak

Assalamualaikum...
Hari ni, aku xtau nak cite ap..jadi, pikir punya pikir..aku decide nak citer pasal Teluk Cempedak. Sabtu lepas, aku, ibu, abah, faiz dan mak pergi hantar sepupu aku, Kak Iza ke Kuantan. Teman hantar pengantin perempuan ke rumah pengantin lelaki. Sampai kat sne..pak cik aku kte tempat ni dekat dengan Teluk Cempedak..

Bila dengar je Teluk Cempedak, aku pun mula la ajak abah aku singgah kt sne sebelum balik...ngeh3x...pujuk punya pujuk..at last, kteowg ke sne jgak..Sebenarnya, ak dapat ke sne berkat adik aku, Faiz. Mesti korang tertanya-tanya kan sebab ap..Sebenarnya, kteowg ke sne tuk cari penawar Faiz, kut2 la penyakit adik aku bole hilang bile rendam kaki die kat air laut..huhu


indahnya,ciptaan Allah


Ok, berbalik pada Teluk Cempedak. Sesampainya aku di sana,  aku terus mengajak adik aku ke gigi air.. Sambil tengok adik aku mandi, aku pon join skali la..dengan baju kurungnya..isyk3..bukan mandi, just main2 air je..ngeh3x..niat aku nak mandi skali tp xkesampaian..hope, ad rezki lagi ke sne..


No comments:

Post a Comment